کد خبر 521101
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

اظهار نظری که سرمربی استقلال بعد از تمرین این تیم پیرامون نقل و انتقالات نیم فصل انجام داد اوضاع باشگاه را بهم ریخت تا مسئولان به فکر آرام کردن جو بیفتند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی عصر دوشنبه و پس از تمرین آبی پوشان به جمع خبرنگاران آمد و به ارائه توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان این تیم و نقل و انتقالات نیم فصل پرداخت.

سرمربی آبی پوشان در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد که این تیم در فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم عملکرد موفقی نداشته است. وی این جمله را گفت تا هواداران استقلال بدانند اگر در نیم فصل دوم تیم نتیجه نگرفت ماحصل عملکرد بد مسئولان در فصل نقل و انتقالات بوده است.

انتشار صحبت های مظلومی در رسانه ها باعث دلخوری پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات نیم فصل دوم استقلال شد و او قصد داشت با انجام مصاحبه ای به اظهارات پرویز مظلومی پاسخ بدهد اما مسئولان باشگاه اجازه این کار را ندادند و از او خواستند آرام باشد.

دقایقی بعد از این اتفاق مصاحبه ای از پرویز مظلومی روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت که با حرف های چند ساعت قبل او تفاوت زیادی داشت. او در این گفتگو عنوان کرده است:« همانطور که گفته بودم ما در نقل و انتقالات ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتیم و به همین دلیل از آقایان امیری و نظری جویباری تشکر می کنم. همچنین از آقای توفیقی و دیگر مسیولان استقلال هم تشکر می کنم که تلاش زیادی را برای موفقیت استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل انجام می دهند.

اگر تا الان شرایط برای حضور بازبکنان مد نظر ما در نیم فصل فراهم نشده به این دلیل است که باشگاه ها بازیکنان مد نظر ما را آزاد نکرده اند وگرنه مسیولان باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و من از این بابت از آنها متشکرم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. امیدوارم باشگاه هایی که بازیکنان مدنظر ما در آن تیم ها حضور دارند وقتی می بینند یک بازیکن تمایل دارد از جمع آنها جدا شود و به ما بپیوندد، شرایط را فراهم کنند تا آن بازیکن به استقلال بیاید.

من بار دیگر لازم می بینم که تاکید کنم گلایه و انتقادی از مسیولان نقل و انتقالات و آقای توفیقی ندارم چون آنها همه تلاش خود را انجام می دهند و صحبت من به باشگاه هایی است که بازیکنان مد نظر ما در آن تیمها حضور دارند و امیدوارم همکاری لازم را با ما داشته باشند. من امیدوارم که از صحبت های من سوبرداشتی نسبت به باشگاه استقلال و مسیولانش ایجاد نشود چراکه منظور من به آنها نبود و من معتقدم مسیولان باشگاه همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می دهند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    مظلومی عزیز سادگی نکن.... توباهمین موجودی؛ قهرمان هستی. ازکیدبدخواهانت پرهیز کن. ژنرال های پوشالی سایه ی ترا باتیر می زنند....مواظب باش. پیشنهاد می کنم دراین فصل فقط سرمربیگری کن وازاظهارنظر بپرهیزلطفا... من بالاخواه شما وضد افکار فصل پیشیا هستم.
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    مظلومی رو جو گرفته فکر کرده قهرمانه......آخر فصل دوباره عین 3 دوره قبلی که سرمربی استقلال بود، قهرمانی رو دقیقه 90 از دست خواهد داد..............
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    استقلال این فصل دوگانه می گیره
  • حسین ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    عملکرد مسئولین باشگاه در قبال پرداخت های مالی و جذب بازیکن در نیم فصل و عدم توجه به پشتوانه سازی توسط تیمهای پایه اصلا قابل دفاع نبوده و به روشنایی نور خورشید است . متاسفانه استعدادهایی که برای انها کلی هزینه معنوی ومادی صورت گرفته تا چهره شوند بدون برنامه و تدبیر به تیمهایی روانه می شوند که در شرایط مشابه انها اصلا چنین تعاملی با باشگاه استقلال ندارند متاسفانه مدیران استقلال روی گنجی از استعداد (تیمهای پایه استقلال) نشسته و در حال کفران نعمت هستند واز پرداخت های میلیونی جهت حفظ این استعداد ها عاجز وناتوانند. یقینا این نوع مدیریت کنونی که در استقلال حکمفرماست نظارت بهتر و پیگیر تر شخص وزیر ورزش بعنوان امانتدار ما هواداران استقلال را می طلبد به خصوص عملکرد ناشیانه و اماتور حامی مالی استقلال که باعث بروز اتفاقات زیادی ذر استقلال طی این مدت بوده .
  • فوتبالی ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    البته قبلش باید امپولهای سه گانه را بزند!؟!؟.ببم
  • فوتبالی ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    ششتق پر هزینه ترین تیم امسل لیگه .اقای مظلومی دنبال بهانه برای چند هفته دیگراست که پرسپولیس زلزله را بالای سر خود خواهد دید.و در انتهای قهرمان لیگ این برای تمام ششتقلا لیها امر غیر قابل تغییریست.
  • فوتبالی ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    تیمی که با حرف یکنفر بهم میریزه .همان بهتر که بهم بریزه
  • هوادار استقلال ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    اقا امیر سعید ابوزهرا..... مگه دیگه بازیکن خوبی هم هست که استقلال نگرفته باشه ؟ اقای مظلومی دیگه چه بازیکنانی میخواد ؟ اگه تیم سپاهان یا پرسپولیس یا تراکتور یا صبا چنین بازیکنانی داشتند الان با اختلاف ده امتیاز قهرمان نیم فصل بودند ... واقعا مظلومی دنبال بهونه است و یقین دارم که اخر فصل سهمیه هم نمیگیره ولی خوب بهونه یی جور کرده...اخه مرد حسابی شما اومدید دست رو بازیکنانی گذاشتید که تو باشگاهشون ستاره اند ...کی حاضره چنین بازیکنانی رو از تیمش محروم بکنه ؟ ولی اقای مظلومی استقلال مشکلش اینه که یکی مثل برانکو کم داره....
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    تو شوتبالی هم نیستی ؟ لنگ برو شیشه ماشین ها سر چهار راه پاک کن ..کاری به فوتبال نداشته باش
  • دلاور ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام فعلا يكي رو پيدا كنيد توي دروازتون وايسه بعدش نظر بديد اين همه مايت از برانكو يك سوم از دايي شد غريبه پرستا
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    ایول مشرق,مسیولان رو خوب اومدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس